Γλυκες συνταγες Φαγητο

Παγωμένη μους γιαουρτιού με πεπόνι!

Παγωμένη μους γιαουρτιού με πεπόνι!

Μέσα στον πυρετό του καλοκαιριού και την απογείωση του υδραργύρου, το πεπόνι αποτελεί μια όαση δροσιάς με πλούσια γεύση και χρυσαφένιο άρωμα καθώς αποτελεί ένα από τα πιο διαδεδομένα καλοκαιρινά φρούτα.

Αυτό το γλυκό είναι κάτι μεταξύ frozen yogurt και σορμπέ. Θα χρειαστείτε μόνο 2 υλικά που νομίζω αυτήν την εποχή τα έχουμε όλοι στο ψυγείο μας. Είναι πολύ ελαφρύ και απίστευτα δροσερό. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε γιαούρτι 2% αλλά όχι τελείως άπαχο, καθώς επίσης και όποια γλυκαντική ουσία εσείς προτιμάτε, αν βέβαια το θέλετε πιο γλυκό. Εγώ δεν βάζω καθόλου ζάχαρη γιατί μου αρέσει η φυσική γεύση και η αίσθηση που σου αφήνει και φυσικά έχει και λιγότερες θερμίδες!

Υλικά

  • 1 Πεπόνι
  • 2 κεσεδάκια γιαούρτι στραγγιστό

Εκτέλεση

  1. Κόβουμε το πεπόνι σε κομμάτια και το αποθηκεύουμε στην κατάψυξη μέχρι να παγώσει πολύ καλά.
  2. Αφού παγώσουν καλά τα βάζουμε σε ένα δυνατό μπλέντερ και τα πολτοποιούμε.
  3. Προσθέτουμε το γιαούρτι και ανακατεύουμε ξανά καλά. Σερβίρουμε αμέσως ή τοποθετούμε ξανά την μους στην κατάψυξη.
  4. Σε περίπτωση που θέλετε την μους πιο γλυκιά, μπορείτε να προσθέσετε λίγη ζάχαρη άχνη ή μέλι.

Η βασική συνταγή για γρανίτα κάθε γεύσης!

Ποσοστά περιεκτικότητας σε θρεπτικά στοιχεία:

Πιο συγκεκριμένα, το πεπόνι αποδίδει μόνο 34 θερμίδες/100 gr., 8,16 gr. υδατάνθρακες και 90gr. νερό. Δε θα πρέπει να ξεγελάει η ελαφριά του γεύση αφού έχει αρκετή φυσική ζάχαρη και έτσι η υπερκατανάλωσή του μπορεί να είναι επιβαρυντική για το βάρος μας.

Η χημική του ανάλυση έχει δείξει ότι είναι πλούσιο σε βιταμίνες Α και, C, καθώς και σε θειαμίνη, νιασίνη, Β6 και κάλιο, ενώ δεν περιέχει καθόλου χοληστερόλη. Καλό θα είναι να τρώγεται ώριμο, διαφορετικά παρέχει ελάχιστα από τα παραπάνω διατροφικά στοιχεία, που αναλύονται στον πίνακα.

Όσο πιο ώριμο είναι το πεπόνι τόσο μεγαλύτερα ποσοστά β-καροτίνης περιέχει. Χαρακτηριστικό δείγμα της ωριμότητάς του είναι το άρωμά του. Επομένως, διαλέγετε πεπόνια που έχουν ικανοποιητικό βάρος και είναι αρωματικά (γλυκιά οσμή).

Διαφορετικά τοποθετήστε το για μερικές μέρες σε θερμοκρασία δωματίου μέχρι να αποκτήσει το άρωμά του και μετά κόψτε το

Καρπούζι: 15 ιδέες σερβιρίσματος για πάρτι – τα θρεπτικά στοιχεία του

via-via

σχετικα άρθρα

Μούς ταραμοσαλάτα χωρίς ψωμί!

elmagazino

Ρόδι: Γούρι; Όχι μόνο..!

elmagazino

Πολύ εύκολα τυροπιτάκια κουρού

elmagazino

Leave a Comment