Ιδιοτητες τροφιμων Φαγητο

Τι υποστηρίζουν οι ειδικοί για το πράσινο τσάι

Τι υποστηρίζουν οι ειδικοί για το πράσινο τσάι

Οι ειδικοί υποστηρίζουν το πράσινο τσάι θα μπορούσε να ενταχθεί στο διατροφικό πρότυπο της Μεσογειακής Διατροφής, το οποίο έχει υποδειχθεί από μεγάλες επιδημιολογικές μελέτες ότι :

  • Μειώνει τη συνολική θνησιμότητα αλλά και τη νοσηρότητα από καρδιαγγειακά νοσήματα και ορισμένους τύπους καρκίνου.
  • Μεγάλες κλινικές μελέτες δεν έχουν διεξαχθεί ενώ μικρότερες έχουν εστιασθεί στην διερεύνηση της επίδρασης της Μεσογειακής Διατροφής σε παράγοντες κινδύνου καρδιαγγειακών νοσημάτων.
  • Αυτές έχουν υποδείξει βελτίωση του λιπιδαιμικού προφίλ, μείωση της αρτηριακής πίεσης και ορισμένων φλεγμονωδών δεικτών αλλά και καλύτερη διαχείριση του σωματικού βάρους.

Διαβάστε ακόμα: Παγωμένο τσάι, το αληθινό!

Οι κατεχίνες είναι η πλέον ενδιαφέρουσα ομάδα από τα φαινολικά συστατικά του τσαγιού, σύμφωνα με Επίκουρους Καθηγητές στο Τμήμα Επιστήμης & Τεχνολογίας Τροφίμων, στο Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών.

  • Η βιοδραστικότητα των κατεχινών αφορά κυρίως το καρδιαγγειακό σύστημα, την εγκεφαλική λειτουργία και την ενεργοποίηση του μεταβολισμού. Η αντιοξειδωτική δράση είναι ένας δείκτης βιοδραστικότητας, στον οποίο πολλές μελέτες αποδίδουν τουλάχιστον μέρος των ευεργετικών ιδιοτήτων του στην υγεία γενικότερα.
  • Επισημαίνουν ότι το πράσινο τσάι έχει σημαντική αντιοξειδωτική δράση η οποία εντοπίζεται στο πλάσμα του αίματος και στους ιστούς.
  • Οι δράσεις των κατεχινών συνεισφέρουν στην «υγεία» του κυττάρου δηλαδή στην δυνατότητά του να αντιμετωπίζει εξωτερικά στρεσογόνα ερεθίσματα. Οι δράσεις αυτές εντοπίζονται στις κυτταρικές μεμβράνες, στην σύνθεση ενζύμων και αυξητικών παραγόντων ή ακόμα στον πυρήνα του κυττάρου.

Δοσολογία για το πράσινο τσάι

Η υπερβολική δοσολογία πράσινου τσαγιού μπορεί να οδηγήσει σε βλάβη του ήπατος και άλλες δυσάρεστες παρενέργειες. Για να μεγιστοποιηθούν με ασφάλεια τα οφέλη για την υγεία του πράσινου τσαγιού, η UMMC (University of Maryland Medical Center) συνιστά την κατανάλωση 2 έως 3 φλιτζάνια ημερησίως, δίνοντάς σας 240-320 χιλιοστόγραμμα πολυφαινολών.

Σωστή προετοιμασία του πράσινου τσαγιού: Η διαδικασία προετοιμασίας του τσαγιού δεν επηρεάζει μόνο τη γεύση του αλλά και τα θρεπτικά συστατικά του. Για να φτιάξουμε τσάι, ξεκινάμε πάντα με φρέσκο, κρύο νερό. Για την προετοιμασία του πράσινου τσαγιού χρησιμοποιούμε καυτό νερό που δεν έχει φτάσει ακόμη σε σημείο βρασμού και το αφήνουμε στο νερό για 2-4 λεπτά.

Συμπερασματικά, τα μικροστοιχεία του 100% φυσικού προϊόντος, πράσινου τσαγιού αποτελούν μια «φυσιολογική» ασπίδα του οργανισμού, απέναντι σε μια πλειάδα χρόνιων παθήσεων, οι οποίες ως επί το πλείστον σχετίζονται με τον σύγχρονο τρόπο ζωής. Πολυάριθμες κλινικές μελέτες αποδεικνύουν συνεχώς ότι πρόκειται για ένα ελιξίριο ζωής ενώ αποτελεί το δεύτερο σε κατανάλωση ρόφημα στον κόσμο μετά το νερό.

σχετικα άρθρα

Σύκο: το φρούτο με τα 9 οφέλη για την υγεία μας

elmagazino

3 Διάσημες κόκκινες σούπες

elmagazino

Γλυκό κουταλιού σταφύλι στο φούρνο!

elmagazino

Leave a Comment